05.10.2023 р. за адресою: м.Бобровиця, вул. Лупицька 4, біля відділу ЦНАП Бобровицької міської ради буде працювати мобільний сервісний центр МВС у Чернігівській області.
15:32 02.10.2023
15:32 02.10.2023
Інформуємо з «PROSTO: Підтримка доступності послуг в Україні»!
Саме молодь є найбільшою частиною населення за рівнем щастя. Сьогоднішня українська молодь – це однозначно найкраще, що є в України.16:03 28.09.2023
Інформуємо з «PROSTO: Підтримка доступності послуг в Україні»!
Інформаційна кампанія продовжується!14:45 25.09.2023
Інформуємо просто з «PROSTO: Підтримка доступності послуг в Україні»!
Продовжуємо інформаційну кампанію щодо отримання нових адміністративних послуг у ЦНАП Бобровицької міської ради.12:07 22.09.2023
Захід з обговорення доступності послуг в Україні
Проєктом PROSTO «Підтримка доступності послуг в Україні», у партнерстві з Мінцифри, з метою ефективного виявлення актуальних проблем політики у сфері адміністративних послуг, що стануть основою для підготовки нової редакції Білої Книги, проведено захід з обговорення бар’єрів, які перешкоджають інтеграції послуг та більш якісному обслуговуванню громадян у ЦНАП.16:10 21.09.2023
Приклад успішного ЦНАПу – мотивація до оволодіння фаховими компетентностями
20 вересня викладачами обліково-економічних дисциплін Юлією Петренко та Ольгою Хуртепою проведено бінарне заняття з дисциплін “Вступ у спеціальність “ та “Статистика “ для студентів груп Ф-21 та О-21 на базі Центру надання адміністративних послуг Бобровицької міської ради. Ольга Шилко, керівник ЦНАПу, ознайомила студентів з усіма видами адміністративних послуг ,які надає ЦНАП, наявними сервісами і мобільним кейсом. А тут ,справді, є чим пишатися. Про високу результативність діяльності колективу ЦНАП свідчать нагороди, а саме: відділ ЦНАП Бобровицької міської ради став переможцем у всіх номінаціях у Всеукраїнському конкурсі для Центрів надання послуг, що працюють в інформаційній системі “ ВУЛИК “, який проводився проєктом EGOV4 UKRAINE; у 2020 році – перемога у Всеукраїнському конкурсі “Дієва громада “, у 2021 році ЦНАП увійшов до 10 кращих в Україні, у 2022 році – перемога у програмі EGAP проєкту Східна Європа “Цифрова громада “. Захоплююча розповідь Ольги Шилко з практичними завданнями в ігровій формі відклали лише позитивні вражання і бажання набувати фахових компетентностей. Вкотре переконуємося, що успішно проведене заняття – шлях до формування конкурентноспроможного фахівця. Юлія Петренко та Ольга Хуртепа, викладачі економічно-облікових дисциплін19:58 20.09.2023
Підсумки роботи ЦНАП за серпень 2023 року
21:05 08.09.2023
Ознайомлення працівників ЦНСП з послугою "Мобільний адміністратор"
Соціальних працівників та фахівців із соціальної допомоги вдома Центру надання соціальних послуг Бобровицької міської ради спеціалісти відділу ЦНАП ознайомили з порядком надання нової послуги “Мобільний адміністратор”, адже це наступний крок органу місцевого самоврядування на шляху доступності до адміністративних послуг осіб, які не здатні самостійно відвідати ЦНАП чи його територіальні підрозділи.20:55 08.09.2023
Послуги з оформлення та видачі паспорта
Центр надання адміністративних послуг Бобровицької міської ради розпочав надавати послуги з оформлення та видачі паспорта громадянина України у формі ID-картки та паспорта громадянина України для виїзду за кордон.12:34 06.09.2023
Зустріч керівників ЦНАП деокупованих громад з представниками міністерств
28-30 серпня у Києві, керівництво ЦНАП деокупованих та постраждалих громад обговорили з представниками міністерств питання інтеграції послуг і надання послуг за ветеранським напрямком. З вітальним словом до учасників звернулася Марина Бобраніцька, начальниця управління системного розвитку надання адмінпослуг Мінцифри: «В Україні створено близько 3700 точок доступу до послуг! Це центри надання адміністративних послуг, їх територіальні підрозділи, віддалені робочі місця та мобільні ЦНАП. Нажаль, майже 400 з них не функціонують у зв’язку з руйнуваннями і пошкодженнями. Тож наша головна мета – відновити та максимально наблизити послуги до мешканців громад, забезпечити комфортне та безпечне перебування клієнтів під час обслуговування у ЦНАП. Це передбачає і забезпечення обладнанням офісів, зокрема й місць для самообслуговування та цифрової освіти, запровадження нових послуг, обумовлених викликами сьогодення, навчання адміністраторів. Особливу увагу ми приділяємо безбар'єрності, адже цей аспект є базовим у роботі будь-якого державного сервісу». В рамках заходу відбулася зустріч з Тетяною Калитою, заступницею міністра у справах ветеранів України, під час якої учасники обговорили практичні кейси щодо співпраці Центрів з військоматами та сформували перелік ключових питань для вирішення. «Ми бачимо широкий спектр завдань, які необхідно вирішити для надання ветеранам якісних послуг. Запровадження в ЦНАП єдиної точки входу для отримання послуг за ветеранським напрямом – дуже масштабний проєкт, який є основним пріоритетом нашої роботи. Спільно з практиками, експертами та донорами працюємо над розробкою механізмів, які створять ефективну систему, релевантну реальним запитам та потребам», наголосила Тетяна Калита. Дякуємо керівництву ЦНАП, представникам обласних адміністрацій та міністерств за активну участь, відкритість до пропозицій та спільний плідний діалог. Міністерство цифрової трансформації України Дія.Центр Мінветеранів20:39 03.09.2023