Новини
Які паспортні документи згенеровані у застосунку «Дія» та яку вони мають чинність?
18 Липня, 2025 р., 12:00
Зараз у мобільному застосунку доступні такі цифрові паспортні документи:
– е-Документ, який під час воєнного стану посвідчує особу;
– паспорт громадянина України у вигляді ID-картки;
– біометричний закордонний паспорт.
ЦНАП у дії — у лікарні, в селі, у вас вдома
16 Липня, 2025 р., 08:14
У І півріччі 2025 року команда ЦНАП здійснила 92 виїзних прийоми:
Плануєте подорож або оформлюєте важливі документи? Перевірте свої паспорти — не дозволяйте терміну дії зіпсувати ваші плани!
15 Липня, 2025 р., 09:21
Бобровицький ЦНАП допоможе вчасно оформити або оновити:
– Паспорт для виїзду за кордон
– Паспорт громадянина України (ID-картку)
ЦНАП ближче до вас!
14 Липня, 2025 р., 15:29
16 липня 2025 року
Кобижчанський старостинський округ
з 09:00 до 15:00
Реєструйте дитину до садочка просто в ЦНАП!
14 Липня, 2025 р., 10:02
У Бобровицькому ЦНАП можна скористатися місцем самообслуговування для подання заявки до електронної черги в дитсадок.
ПОСЛУГИ «НАФТОГАЗУ» — У БОБРОВИЦЬКОМУ ЦНАПІ!
10 Липня, 2025 р., 08:39
До відома мешканців Бобровицької та Новобасанської громад!
Відтепер публічні послуги ТОВ «ГК Нафтогаз України» можна отримати у зручному форматі — через ЦНАП!
_______________________________________
ЯКІ ПОСЛУГИ ДОСТУПНІ?
Дякуємо за конструктив і підтримку цифрових змін!
08 Липня, 2025 р., 12:44
У рамках виїзної роботи з цифрового розвитку Бобровицький ЦНАП мав честь приймати заступника голови Чернігівської ОДА з питань цифрового розвитку, трансформацій і цифровізації Сергія Зенченка (CDTO), начальника управління цифрової трансформації Олександра Нацика, начальника відділу розвитку е-послуг УЦТ Андрія Сірика та представників Управління цифрової трансформації.
Цифри, які говорять самі за себе!
08 Липня, 2025 р., 09:40
Підсумки роботи Бобровицького ЦНАП за І півріччя 2025 року:
Підсумки роботи відділу ЦНАП Бобровицької міської ради за червень 2025 року
03 Липня, 2025 р., 14:13
За червень 2025 року відділом ЦНАП було прийнято 2335 пакетів документів, видано 2156 результатів адмінпослуг та надано 784 усних консультацій.