Про електронні петиції
Додаток 1
до рішення 11 сесії
7 скликання від
26.10.2018 року
№ 334-11/VII
(із змінами рішенням
26 сесії 7 скликання
від 24.12.2019 року № 1114-26/VII)
ПОЛОЖЕННЯ
про порядок подання та розгляду електронних петицій
I. Загальні положення
1.1. Цей Порядок відповідно до статті 231 Закону України "Про звернення громадян" визначає порядок розгляду електронної петиції, адресованої Бобровицькій міській раді, на підтримку якої зібрано не менш як 100 підписів громадян протягом не більше трьох місяців з дня її оприлюднення (далі - електронна петиція).
Електронна петиція - це колективне звернення громадян до Бобровицької міської ради через офіційний веб-сайт Бобровицької міської ради.
1.2. Електронні петиції повинні стосуватись питань, які відносяться до повноважень та компетенції Бобровицької міської ради.
II. Створення електронної петиції
2.1. Для створення електронної петиції до Бобровицької міської ради її автор (ініціатор) заповнює спеціальну форму на офіційному веб-сайті Бобровицької міської ради та розміщує текст електронної петиції. Автор нової електронної петиції має дотримуватися правил щодо оформлення петиції, а саме:
- авторизуватися на офіційному веб-сайті Бобровицької міської ради;
- вказати заголовок петиції;
- викласти суть електронної петиції;
- уточнити прізвище, ім'я, по батькові (за умовчанням підставляються реєстраційні дані);
- вказати поштову адресу (для отримання письмової відповіді на петицію);
- надати фото або відео, яке ілюструватиме петицію (на розсуд автора).
2.2. Електронна петиція не може містити заклики до повалення конституційного ладу, порушення територіальної цілісності України, пропаганду війни, насильства, жорстокості, розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, заклики до вчинення терористичних актів, посягання на права і свободи людини.
2.3. Відповідальність за зміст електронної петиції несе автор (ініціатор) електронної петиції.
2.4. Електронна петиція оприлюднюється на офіційному веб-сайті Бобровицької міської ради, протягом трьох робочих днів з дня надсилання її автором (ініціатором).
2.5. У разі невідповідності електронної петиції встановленим вимогам оприлюднення такої петиції не здійснюється, про що повідомляється автору із зазначенням причин відмови, не пізніше строку, встановленого для оприлюднення.
III. Збір підписів
3.1. Дата оприлюднення електронної петиції на офіційному веб-сайті Бобровицької міської ради.
3.2. Форма підписання петиції передбачає авторизацію на офіційному веб-сайті Бобровицької міської ради.
3.3. На офіційному веб-сайті Бобровицької міської ради обов'язково зазначаються дата початку збору підписів та інформація щодо загальної кількості та переліку осіб, які підписали електронну петицію.
3.4. Електронна петиція, адресована Бобровицькій міській раді, розглядається за умови збору на її підтримку не менше як 100 підписів громадян протягом не більше трьох місяців з дня оприлюднення петиції.
3.5. Електронна петиція, яка в установлений строк не набрала необхідної кількості голосів на її підтримку, після завершення строку збору підписів на її підтримку розглядається як звернення громадян.
IV. Розгляд електронної петиції
4.1. Інформація про початок розгляду електронної петиції, яка в установлений строк набрала необхідну кількість підписів на її підтримку, оприлюднюється на офіційному веб-сайті Бобровицької міської ради не пізніш як через три робочі дні після набрання необхідної кількості підписів на підтримку петиції.
4.2. Розгляд електронної петиції, яка набрала необхідну кількість підписів на свою підтримку, здійснюється невідкладно, але не пізніше десяти робочих днів з дня оприлюднення інформації про початок її розгляду.
4.3. Бобровицький міський голова невідкладно, але не пізніше ніж через один робочий день після набрання необхідної кількості підписів на підтримку електронної петиції надає доручення щодо її розгляду відповідним структурним підрозділам виконавчого органу Бобровицької міської ради, а також постійній комісії Бобровицької міської ради, до предмету відання якої відноситься порушене автором (ініціатором) електронної петиції питання (далі - відповідальна комісія).
4.4. Бобровицькою міською радою вживаються заходи щодо організації розгляду порушених в електронній петиції питань, у тому числі:
4.4.1. Міський голова (а в разі тимчасової відсутності міського голови – або один із заступників, на якого покладено тимчасове виконання повноважень міського голови) наступного робочого дня після набрання необхідної кількості підписів на підтримку електронної петиції:
- заступника міського голови, відповідального за організацію роботи з розгляду порушених в електронній петиції питань;
- структурні підрозділи міської ради, які братимуть участь в опрацюванні порушених в електронній петиції питань, підготовці пропозицій щодо підтримки або непідтримки міським головою електронної петиції та щодо проекту відповіді на неї;
- у триденний строк після набрання необхідної кількості підписів на підтримку електронної петиції створює у разі потреби робочу групу для опрацювання порушених в електронній петиції питань із залученням до складу такої групи представників заінтересованих органів, а також представників інститутів громадянського суспільства, експертів, фахівців та інших осіб;
4.4.2. Заступник міського голови, визначений відповідальним за організацію роботи з розгляду порушених в електронній петиції питань: протягом двох робочих днів після набрання необхідної кількості підписів на підтримку електронної петиції:
- вживає в разі необхідності заходів стосовно залучення в установленому порядку до опрацювання порушених в електронній петиції питань консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів і служб міста;
- у разі якщо порушені в електронній петиції питання стосуються не лише повноважень міського голови, а належать до повноважень також інших органів, вносить міському голові пропозиції щодо залучення в установленому порядку таких органів до опрацювання порушених в електронній петиції питань, створення для цього робочої групи із залученням представників заінтересованих органів, а також представників інститутів громадянського суспільства, експертів, фахівців та інших осіб;
- протягом семи робочих днів з дня оприлюднення інформації про початок розгляду електронної петиції забезпечує підготовку та подання пропозицій щодо підтримки або непідтримки міським головою електронної петиції та проекту відповіді на неї.
4.5. Інформація про результати розгляду електронної петиції надсилається автору електронної петиції на вказану під час реєстрації електронну адресу, а також оприлюднюється на офіційному веб-сайті Бобровицької міської ради.