A A A K K K
для людей із порушенням зору
Бобровицька міська рада
Чернігівська область

Стан роботи із зверненнями громадян

ІНФОРМАЦІЙНА ДОВІДКА

про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до Бобровицької міської ради у  2023 році

Організація роботи зі зверненнями громадян  у Бобровицькій міській раді здійснюється відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України  «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації», постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Класифікатора звернень громадян».

Бобровицькою міською радою впродовж 2023 року постійно здійснювалися  заходи щодо упорядкування роботи зі зверненнями громадян, забезпечувався об’єктивний, всебічний і вчасний розгляд звернень відповідно до вимог чинного законодавства. Цей напрямок діяльності постійно перебуває під особистим контролем керівництва міської ради.

Звернення громадян аналізуються на апаратних нарадах у міського голови, зокрема вивчається питання вчасного та належного їх розгляду.  Посадових осіб попереджають про персональну відповідальність у разі допущення порушень при розгляді звернень громадян.  Інформація про хід розгляду звернень громадян у міській раді заслуховується на засіданнях  виконавчого комітету та розміщується на офіційному вебсайті міської ради.

Як свідчить проведений аналіз, у 2023 році по Бобровицькій територіальній громаді, з врахуванням старостинських округів, зареєстровано 959 звернень (656 – зареєстровано по міській раді).

Індивідуальних звернень надійшло 933, колективних – 26 (загальна кількість підписів громадян  у них складає 537).

За категоріями звернення надійшли від: учасників війни та осіб з інвалідністю внаслідок війни - 33, учасників бойових дій  - 15, багатодітних сімей, одиноких матерів – 46, осіб з інвалідністю - 66, ветеранів праці – 8, ліквідаторів наслідків аварії на ЧАЕС – 9.

Питання, що порушувалися у зверненнях, стосувалися встановлення меж  земельних  ділянок, благоустрою території міста та старостинських округів, ремонту доріг, відновлення автобусного сполучення у м.Бобровиця та між населеними  пунктами громади тощо.

Всього  у зверненнях, що надійшли на адресу міської ради, порушено 959  питань, найбільша кількість з них:   451 стосувались соціального захисту населення (надання матеріальної допомоги на лікування людям похилого віку, малозабезпеченим, учасникам бойових дій, особам з інвалідністю, учасникам ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, дітям з інвалідністю тощо);     12 – стосовно надання грошової допомоги на відновлення житлового будинку, господарських будівель, які пошкоджені внаслідок пожежі чи іншого стихійного лиха; 18 - надання гуманітарної допомоги.  Також надійшло 20 звернень від родичів загиблих, які приймали участь у воєнних діях щодо надання грошової допомоги на поховання.

 На розгляд до міської ради надійшло 25 звернень з житлових питань, з питань роботи комунального господарства – 122. У 85 зверненнях порушено земельні питання,  проблеми вуличного освітлення зазначені в 2 зверненнях.

У зв’язку із повномасштабним вторгненням російських окупаційних військ на територію України 52 звернення надійшло від громадян, будинки яких були повністю або частково зруйновані під час бойових дій, що велися на території громади,  з метою проведення обстеження пошкодженого майна.       

Жителі громади переважно порушують питання ремонту доріг, видалення зелених насаджень, ліквідації несанкціонованих сміттєзвалищ, соціальної допомоги тощо.

Результати розгляду звернень: вирішено позитивно –781, відмовлено у задоволенні – 4, надано роз’яснення – 174.

За 2023 рік на адресу міської ради з Чернігівської обласної державної адміністрації  було перенаправлено 60 звернень громадян, з Ніжинської районної військової адміністрації - 23  для розгляду та вирішення по суті. Основні питання, які порушувалися в них стосувалися ліквідації несанкціонованих сміттєзвалищ, ремонту доріг, отримання житла, забезпечення водопостачання, відновлення автобусних маршрутів між населеними пунктами, перейменування вулиць, надання гуманітарної допомоги, захисту прав та законних інтересів громадян, діяльності органів місцевої ради у сфері надання соціально – адміністративних послуг тощо.

Всі звернення, що надходять на адресу міської ради, перебувають на постійному контролі до повного їх вирішення.

У своїй діяльності, міська рада і надалі забезпечуватиме кваліфікований, об’єктивний і своєчасний розгляд  звернень громадян, що є одним із пріоритетних завдань ради.

Слід відмітити, що депутатами міської ради, виконавчим комітетом робиться все можливе, щоб робота зі зверненнями громадян проводилась згідно з вимогами чинного законодавства України, відзначалась оперативністю і відсутністю формалізму, що призведе до зменшення кількості скарг та заяв.

 

ІНФОРМАЦІЙНА ДОВІДКА

про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до Бобровицької міської ради у 2022 році

Як свідчить проведений аналіз, у 2022 році по Бобровицькій територіальній громаді, з врахуванням старостинських округів, зареєстровано 779 звернень (531 – зареєстровано по міській раді).

Індивідуальних звернень надійшло 771, колективних – 8 (загальна кількість підписів громадян  у них складає 58).

За категоріями звернення надійшли від: учасників війни та осіб з інвалідністю внаслідок війни - 28, учасників бойових дій  - 60, багатодітних сімей, одиноких матерів – 61, осіб з інвалідністю - 52, ветеранів праці – 29, ліквідаторів наслідків аварії на ЧАЕС – 28.

Питання, що порушувалися у зверненнях, стосувалися встановлення меж  земельних  ділянок, благоустрою території міста та старостинських округів, ремонту доріг, відновлення автобусного сполучення у м.Бобровиця та між населеними  пунктами тощо.

Всього  у зверненнях, що надійшли на адресу міської ради, порушено 779  питань, найбільша кількість з них:   307 стосувались соціального захисту населення (надання матеріальної допомоги на лікування людям похилого віку, малозабезпеченим, учасникам бойових дій, особам з інвалідністю, учасникам ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, дітям з інвалідністю тощо);     7 – стосовно надання грошової допомоги на відновлення житлового будинку, господарських будівель, які пошкоджені внаслідок пожежі чи іншого стихійного лиха; 11 - надання гуманітарної допомоги.  Також надійшло 5 звернень від родичів загиблих, які приймали участь у воєнних діях щодо надання грошової допомоги на поховання.

 На розгляд до міської ради надійшло 21 звернення з житлових питань, з питань роботи комунального господарства – 73. У 89 зверненнях порушено земельні питання,  проблеми вуличного освітлення зазначені в 4 зверненнях.

У зв’язку із повномасштабним вторгненням російських окупаційних військ на територію України 88 звернень надійшло від громадян, будинки яких були повністю або частково зруйновані під час бойових дій, що велися на території громади,  з метою проведення обстеження пошкодженого майна.       

Жителі громади переважно порушують питання ремонту доріг, видалення зелених насаджень, усунення несанкціонованих сміттєзвалищ, соціальної допомоги тощо.

Результати розгляду звернень: вирішено позитивно – 323, задоволено – 265, відмовлено у задоволенні – 19, надано роз’яснення – 139.

За 2022 рік на адресу міської ради з Чернігівської обласної державної адміністрації  було перенаправлено 50 звернень громадян для розгляду та вирішення по суті. Основні питання, які порушувалися в них стосувалися усунення несанкціонованих сміттєзвалищ, ремонту доріг, отримання житла, забезпечення водопостачання, відновлення автобусних маршрутів між населеними пунктами, перейменування вулиць, надання гуманітарної допомоги, захисту прав та законних інтересів громадян, діяльності органів місцевої ради у сфері надання соціально – адміністративних послуг тощо.

Всі звернення, що надходять на адресу міської ради, перебувають на постійному контролі до повного їх вирішення.

ІНФОРМАЦІЙНА ДОВІДКА

про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до Бобровицької міської ради у I півріччі 2021 року

Бобровицькою міською радою впродовж І-го півріччя 2021 року постійно здійснювалися  заходи щодо упорядкування роботи зі зверненнями громадян, забезпечувався об’єктивний, всебічний і вчасний розгляд звернень відповідно до вимог чинного законодавства. Цей напрямок діяльності постійно перебуває під особистим контролем керівництва міської ради.

Звернення громадян аналізуються на апаратних нарадах у міського голови, зокрема вивчається питання вчасного та належного їх розгляду.  Посадових осіб попереджають про персональну відповідальність у разі допущення порушень при розгляді звернень громадян.  Інформація про хід розгляду звернень громадян у міській раді заслуховується на засіданнях  виконавчого комітету та розміщується на офіційному вебсайті.

Як свідчить проведений аналіз, у I півріччі 2021 року на адресу Бобровицької міської ради  всього надійшло 362 звернення, на особистому прийомі побувало 312  відвідувачів. З цих звернень індивідуальних – 356, колективних – 6. 

За категоріями звернення надійшли від: учасників війни, учасників бойових дій  – 14, багатодітних сімей – 3, осіб з інвалідністю, ветеранів праці, пенсіонерів – 60, одиноких матерів – 5, ліквідаторів наслідків аварії на ЧАЕС – 18.

Питання, що порушувалися у зверненнях стосувалися встановлення меж земельних  ділянок, благоустрою міста та старостинських округів, ремонту доріг, видалення зелених насаджень, відновлення транспортного сполучення у Бобровиці та між населеними  пунктами.

Всього  у зверненнях, що надійшли на адресу міської ради, порушено 362  питання, найбільша кількість з них  – 111 стосувались соціального захисту населення (клопотання про надання матеріальної допомоги на лікування людям похилого віку, малозабезпеченим, учасникам АТО (ООС), особам з інвалідністю, учасникам ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, дітям з інвалідністю тощо). Також, на розгляд до міської ради надійшло: 20 звернень з житлових питань, з питань роботи житлово–комунального господарства – 77. У 46 зверненнях порушено питання встановлення меж земельних ділянок,  відновлення чи ремонту вуличного освітлення – 10, ліквідації несанкціонованих сміттєзвалищ – 2.

За І півріччя 2021 року на адресу міської ради з обласної державної адміністрації  було перенаправлено 55 звернень громадян для розгляду та вирішення по суті. Основні питання, які порушувались в них стосувалися відновлення водопостачання в м. Бобровиця, перейменування вулиць, спилювання аварійних дерев, ремонт (грейдерування) дороги тощо.

Всі звернення, що надходять на адресу міської ради перебувають на постійному контролі до повного їх вирішення.

Так, за відповідний період до 15 днів розглянуто 210 звернень.

Вирішено позитивно – 196, надано роз’яснення по 166 зверненнях.

ІНФОРМАЦІЙНА ДОВІДКА

про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до Бобровицької міської ради у 2020 році

Впродовж 2020 року на адресу Бобровицької міської ради надійшло 1516 звернень, що на 177 звернень менше ніж за аналогічний період минулого року.  Індивідуальних звернень  – 1 290, колективних – 40  (загальна кількість підписів громадян у них складає 186). 

  За категоріями звернення були: від учасників війни, учасників бойових дій  – 70 звернень, багатодітних сімей – 39, інвалідів, ветеранів праці, пенсіонерів  – 491, одиноких матерів – 38, ліквідаторів аварії на ЧАЕС – 24.

У зверненнях, що надійшли на адресу міської ради порушено  питання:

373 – соціального захисту населення (клопотання особистого характеру про надання матеріальної допомоги на лікування); 27 – з житлових питань,  98 – з питань роботи житлово–комунального господарства; 43 – встановлення меж земельних ділянок,  20 – вуличного освітлення; 5 – перевезення пільгових категорій населення; 5 – ліквідації несанкціонованих сміттєзвалищ.

Також в минулому році зросла кількість звернень, що стосувалися питання охорони здоров’я, а саме, пов’язаних з проведенням заходів по боротьбі з СОVID-19.  

На адресу міської ради були скеровані з ОДА для розгляду та виконання 42 звернення громадян. Основні питання, які піднімалися в них стосувалися усунення несанкціонованих сміттєзвалищ, відновлення роботи закладів дошкільної освіти в умовах карантинних обмежень, діяльності міської ради у сфері надання соціальних  та адміністративних послуг.   

Результати розгляду звернень: вжито заходів по 675 заявам,  задоволено - 388, надано роз’яснень - 368.

 ІНФОРМАЦІЙНА ДОВІДКА
про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до Бобровицької міської ради у I півріччі 2020р.

За I півріччя 2020 року на адресу Бобровицької міської ради надійшло 246 звернень, з них індивідуальних – 240, колективних – 6.  На особистому прийомі побувало 243 відвідувача.

За категоріями звернення надійшли від: учасників війни, учасників бойових дій  66 звернень, багатодітних сімей – 3, інвалідів, ветеранів праці, пенсіонерів – 76, одиноких матерів – 2, ліквідаторів аварії на ЧАЕС – 11, внутрішньо-переміщених осіб – 3.

Питання, що порушувалися у зверненнях стосувалися встановлення меж спірних земельних  ділянок, благоустрою міста та старостинських округів, ремонту доріг, видалення зелених насаджень, відновлення транспортного сполучення у Бобровиці та між населеними  пунктами.

Всього  у зверненнях, що надійшли на адресу міської ради, порушено 246  питань, найбільша кількість з них 145 – стосувалось соціального захисту (клопотання особистого характеру про надання матеріальної допомоги на лікування тощо). Також, на розгляд до міської ради надійшло: 12 звернень з житлових питань; 32 – з питань роботи житлово – комунального господарства; 18 – встановлення меж земельних ділянок; 6 – по питанню вуличного освітлення, 2 – ліквідації несанкціонованих сміттєзвалищ.

На адресу міської ради було перенаправлено 14 звернень громадян з вищестоящих органів для розгляду та вирішення по суті.

Розглянуто звернень громадян позитивно – 163, надані роз’яснення по 83 зверненнях.

Всі звернення, що надходять на адресу міської ради перебувають на контролі керівництва до розгляду та вирішення.


ІНФОРМАЦІЙНА ДОВІДКА
про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до Бобровицької міської ради у 2019 році

Бобровицькою міською радою впродовж 2019 року постійно здійснювалися заходи щодо упорядкування роботи зі зверненнями громадян, забезпечувався об’єктивний, всебічний і вчасний розгляд звернень відповідно до вимог чинного законодавства. Цей напрямок діяльності постійно перебуває під особистим контролем керівництва міської ради.

У 2019 році на адресу Бобровицької міської ради надійшло 1 693 звернення, на особистому прийомі побувало 1530 відвідувачів. З цих звернень індивідуальних– 1 642, колективних – 23.                                                          

За категоріями звернення надійшли від: учасників війни, учасників бойових дій  - 113, багатодітних сімей -45, інвалідів, ветеранів праці, пенсіонерів  - 162, одиноких матерів – 50, ліквідаторів наслідків аварії на ЧАЕС – 55.

У зверненнях, що надійшли на адресу міської ради  було порушено питання:

453 – соціального захисту населення (клопотання особистого характеру про надання матеріальної допомоги на лікування людям похилого віку, малозабезпеченим,учасникам операції об’єднаних сил, особам з інвалідністю, учасникам ліквідації наслідків від Чорнобильської катастрофи, дітям з інвалідністю тощо);

41 – звернення з житлових питань;

128 – з питань роботи житлово–комунального господарства;

70 – встановлення меж земельних ділянок;

30 – вуличного освітлення;

1 – ліквідації несанкціонованих сміттєзвалищ;

20 –  перевезення пільгових категорій населення.

Також доміської ради надійшло 33 звернення громадянчерезінші органи виконавчої владидля розгляду та вирішення по суті.

ІНФОРМАЦІЙНА ДОВІДКА

про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до Бобровицької міської ради у I півріччі 2019р.

Бобровицькою міською радою впродовж I півріччя 2019 року постійно здійснювалися заходи щодо упорядкування роботи зі зверненнями громадян та забезпечувався об’єктивний, всебічний і вчасний розгляд звернень громадян відповідно до вимог чинного законодавства.

Як свідчить проведений аналіз, у I півріччі 2019 року на адресу Бобровицької міської ради надійшло 600 звернень, на особистому прийомі побувало 540 відвідувачів. З цих звернень індивідуальних звернень надійшло – 520, колективних – 80.

За категоріями звернення надійшли від: учасників війни, учасників бойових дій  – 70 звернень; багатодітних сімей –30, інвалідів, ветеранів праці, пенсіонерів  – 185; одиноких матерів – 78, ліквідаторів аварії на ЧАЕС – 56.

Питання, що піднімалися в цих зверненнях стосувалися встановлення меж спірних земельних  ділянок, благоустрою міста та району, зокрема ремонту доріг, видалення зелених насаджень, відновлення транспортного сполучення у віддалених районах міста Бобровиці та між населеними  пунктами у сільській місцевості.

Найбільша кількість звернень (350) стосувалося соціального захисту населення (клопотання особистого характеру про надання матеріальної допомоги на лікування).

Також, на розгляд до міської ради надійшлозвернень: з житлових питань – 15;з питань роботи житлово–комунального господарства – 50; встановлення меж земельних ділянок – 45;  по питанню вуличного освітлення –  16; з перевезення пільгових категорій населення – 8.

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь