Фінансові послуги для бізнесу на Гіді з державних послуг

Фінансові послуги для бізнесу на Гіді з державних послуг

      Як оформити статус податкового резидента, довідку про відсутність заборгованості чи зареєструвати книгу обліку розрахункових операцій без зайвого клопоту, розповість Гід з державних послуг.       Для вашої зручності підготували добірку фінансових держпослуг для бізнесу: 

Довідки ОК-5 та ОК-7 у застосунку Дія

Довідки ОК-5 та ОК-7 у застосунку Дія

    Під час Diia Summit  презентували довідки ОК-5 та ОК-7 у застосунку Дія. Це довідки про ваш трудовий та страховий стаж, які вимагають при оформленні на роботу, для призначення пенсії чи нарахування лікарняних. Тепер їх можна отримати у застосунку — в 1 клік!

Зміна місця реєстрації в застосунку Дія. Як це працює

Зміна місця реєстрації в застосунку Дія. Як це працює

     Нарешті українці зможуть зробити це за кілька хвилин без візитів до ЦНАПу й військкомату, черг та паперових довідок. Як змінити місце реєстрації в Дії?  Для цього потрібно 10–15 хвилин на заповнення заяви в Дії та онлайн-підтвердження власника житла.

Послуги для аграріїв на Гіді з держпослуг

Послуги для аграріїв на Гіді з держпослуг

     Плануєте зайнятись сільськогосподарською діяльністю? Гід з державних послуг підкаже, як це зробити. Підготували для вас добірку послуг для аграріїв на Гіді. 

Зміна місця реєстрації, опитування, шеринг техпаспорту і не тільки: презентували нові послуги в Дії

Зміна місця реєстрації, опитування, шеринг техпаспорту і не тільки: презентували нові послуги в Дії

      Вже більше 14 млн українців користуються зручними продуктами в Дії. Завдяки цифровим сервісам  держава може бути зрозумілою та комфортною у спілкуванні з людьми. Сьогодні під час Diia Summit  презентували нові послуги у застосунку та на порталі Дія, які дозволять українцям заощаджувати ще менше часу, грошей та нервів.

 До уваги відвідувачів ЦНАП!

 До уваги відвідувачів ЦНАП!

     Мінцифра розпочинає комунікаційну кампанію «Бажаєте, щоб наступний візит став кращим? Розкажіть про останній» у межах першої всеукраїнської оцінки якості адмінпослуг. Мета кампанії — проінформувати українців про можливість ділитися враженням про сервіс у ЦНАПах. Адже кожен відгук, скарга або пропозиція допоможуть покращити обслуговування в держорганах.

Корисні посилання