Відбувся місцевий навчально-методичний семінар для вчителів інформатики
4 січня на базі комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Бобровицької міської ради відбувся місцевий навчально-методичний семінар для вчителів інформатики на тему: «Сучасні онлайн-інструменти педагога: пошук, опанування, використання».
Консультант Центру професійного розвитку педагогічних працівників Світлана Орел в інформаційно-методичному блоці заходу розкрила питання цифрової компетентності вчителя інформатики як умови його успішної діяльності в сучасному освітньому просторі. Учителі ознайомилися з наступними платформами та сервісами: Trello – гнучким візуальним інструментом для спільного управління проєктами та завданнями; Padlet – інструментом для створення та наповнення контентом віртуальної дошки з можливістю спільного редагування; Learning Apps – сервісом для створення інтерактивних вправ; Google-формою – сервісом для створення тестів.
Увазі педагогів було представлено цифрову лабораторію Ольги Богданової, що включає: хмарні сховища, віртуальні класні кімнати, навчальні платформи, сайти та блоги, інтерактивні плакати, інструменти для роботи з відеоконтентом, онлайн-інструменти для візуалізації даних, сервіси створення тестів та опитування, онлайн вправи та ігри, інструменти Google, інструменти для конвертації та генерування, сервіси для вивчення навчальних предметів, використання штучного інтелекту.
Також опрацьовано падагогічне колесо – візуальну модель-опору, що є інструментом для планування освітньої діяльності, створене в 2012 році Алланом Керрінгтоном (Австралія). Падагогічне колесо має 6 рівнів критеріїв відбору застосунків, складених відповідно до таксономії Блума.
Продовжили опановувати підбірку застосунків, ознайомившись із платформами: Holon IQ, «Всеосвіта», «Уміти», Science Kids, Mozaik education.
У практичній частині семінару вчитель інформатики Бобровицької гімназії Інна Гришко презентувала власний досвід роботи з використання сучасних додатків Canva і Vista Create.
Педагоги активно долучилися до обговорення ефективності застосування даних платформ та інструментів на уроках інформатики.
У підсумку учасники навчально-методичного семінару зробили висновок, що використання розглянутих сервісів дасть змогу організовувати на уроці інтерактивне навчання, перевагами якого є те, що в роботі задіяні всі учні, за короткий час опановується велика кількість навчального матеріалу, діти вчаться обґрунтовувати свою думку та знаходити альтернативне вирішення проблеми.
Відділ освіти міської ради