До уваги жителів Бобровицької територіальної громади!
Бобровицька міська рада повідомляє про початок громадських слухань щодо врахування громадських інтересів у проєкті містобудівної документації «Детальний план території земельної ділянки, площею 0,2500 га, розташованої в межах села Озеряни по вулиці Шевченка Чернігівської області щодо можливого будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка), цільове призначення: 02.01.»
Замовник детального плану території – Бобровицька міська рада.
З текстовою, графічною частинами проекту містобудівної документації можна ознайомитися у відповідному порядку щоденно в Бобровицькій міській раді з понеділка по п’ятницю з 8,00 до 17,00 години у відділі містобудування та архітектури Бобровицької міської ради за адресою: 17400, Чернігівська область Ніжинський район м. Бобровиця вул. Незалежності 46, адмінбудівля Бобровицької міської ради. Також зазначені документи розміщені на офіційному веб-сайті Бобровицької міської ради: https: /bobrovycka-gromada.gov.ua/news/ в розділі «Новини».
Строк ознайомлення з зазначеним проектом містобудівної документації становить 30 календарних днів з моменту розміщення повідомлення на офіційному веб-сайті Бобровицької міської ради https: /bobrovycka-gromada.gov.ua/news/:а саме з 04 липня 2023 року та триватиме по 03 серпня 2023 року.
Посадова особа, відповідальна за організацію розгляду пропозицій громадськості – Начальник відділу містобудування та архітектури Бобровицької міської ради Чернігівської області – Юрій КОВАЛЬ.
Строк подання зауважень та пропозицій: до 03.08.2023 року.
Громадські слухання планується провести 03 серпня 2023 року об 11.00 годині за адресою: Чернігівська обл. Ніжинський район м.Бобровиця вул. Незалежності 46 адмінбудівля Бобровицької міської ради, третій поверх, великий зал засідань.
Розробник проекту вказаної містобудівної документації ФОП Травка В.А. (головний архітектор проекту Травка-Бабенко Ю.В., кваліфікаційний сертифікат архітектора серія АА № 002896).
Бобровицька міська рада