Одним із основних завдань збереження життя й здоров’я учасників освітнього процесу є формування у дітей культури безпечної поведінки. З цією метою 18 вересня для здобувачів освіти 8 класу Бобровицької гімназії спеціалістом з безпеки в освітньому середовищі Світланою Орел було проведено урок безпеки з теми: «Безпека під час війни: як поводитися в кризових ситуаціях, у разі обстрілів».

Вивчили алгоритми дій у разі виникнення кризової ситуації: якщо учні помітили озброєних  людей без розпізнавальних знаків; представники збройних сил країни-агресора з’явилися поблизу домівки; правила поведінки під час повітряної небезпеки; як поводитися під час обстрілів стрілецькою, мінометною, артилерійською зброєю, дронами-камікадзе; у разі виявлення небезпечного предмета; при загрозі масових заворушень тощо.

Нагадали, що повинно знаходитися в тривожній валізі та аптечці, як діяти, якщо раптом опинилися під завалами. Переглянули відеофрагмент про безпеку під час раптових обстрілів.

Відповіли на запитання інтерактивної вікторини  «Види і джерела ризиків. Ризики в зоні бойових дій», створеної за допомогою сервісу Wordwall.

Підсумовуючи роботу, зробили висновок, що формування в школярів навичок, умінь та елементарних знань правил поведінки, тобто алгоритму дій під час виникнення небезпечної ситуації, дозволить врятувати життя. У критичний момент необхідно завжди бути зібраними, від цього залежить наша безпека.

Фото без опису