Освітяни взяли участь у навчанні-тренінгу
27 жовтня на базі Бобровицького ЗЗСО І-ІІІ ступенів №1 відбулося навчання-тренінг (друга група) щодо реалізації програми підвищення кваліфікації «Діяльнісний підхід у початковій школі в реаліях сьогодення» для учителів початкових класів освітніх закладів Бобровицької міської ради: Козацького, Марковецького, Озерянського, Пісківського ЗЗСО І- ІІІ ступенів, Бобровицької та Бригинцівської гімназії, який провела регіональний тренер Оксана Володимирівна Глушко, учитель початкових класів Кобижчанського ЗЗСО І-ІІІ ступенів.
Дане навчання відвідала тренер-тренерів команди the LEGO Foundation відповідно Державного стандарту початкової освіти пані Ольга, яка приїхала із м.Суми. Гостею тренінгу була директор КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Бобровицької міської ради, Людмила Оніщенко, яка подякувала Ользі Борисівні, тренеру- тренерів, за можливість удосконалювати знання й уміння учителям початкових класів освітніх закладів Бобровицької міської ради та підвищувати свою кваліфікацію з розкриття теми «Діяльнісний підхід».
Створені групи вчителів початкових класів: «Сонечко», «Пролісок», «Краплинка», «Сюрприз» з творчістю, креативом, професіоналізмом, ентузіазмом, позитивними емоціями справлялися із кожним запропонованим тренером завданням. Під час виконання тренінгових вправ учасники зібрання вміло озвучували свою думку, ділились досвідом, творчо підходили до впровадження власних ідей. Практично працювали над створенням уроку за схемою-дизайном, відповідними вимогами та відео, вміло виконували завдання - реклама створеного уроку для кожної групи. Діяльнісне навчання, відкриті запитання та запитання досліди, спостереження, самостійний пошук рішень, командна взаємодія вмотивовували учасників тренінгу до вивчення даної теми діяльнісного підходу не на поверховому рівні, а на рівні усвідомлення. Більше дізналися про характеристики діяльнісного підходу: радісної, активної, значущої, мотивуючий та соціальної.
Учасники тренінгу зрозуміли, що діяльнісна взаємодія відбудеться за умови усвідомлення учителем своєї ролі педагога-дизайнера, адже тоді діти отримують знання шляхом пошуку, дослідження, активного включення, експерименту, спілкування і взаємодії, пропонування власних ідей й бачення, вміння аргументувати думку. Адже саме цей педагог - це усвідомлений практик, який вибудовує взаємодію з дітьми відповідно до їхніх інтересів і потреб з урахуванням освітнього контексту.
Щиро вдячні команді the LEGO Foundafion за можливість розкриття важливого питання «Діяльнісного підходу».
Усім колегам дякуємо за творчість, креатив, професіоналізм, мудрість, винахідливість, енергійність, емоційність!