Які послуги платники можуть отримати в оновленому сервісі Контакт-центр ДПС
Оновлений Контакт-центр ДПС – сервіс з максимальною ефективністю та якістю. Технічне оснащення та покращення функціональних можливостей роботи Контакт-центру відбулося за підтримки проєкту EU4PFM та Європейського Союзу. У фокусі – зміни підходів в обслуговуванні платників податків. Отримати податкові послуги – легко, доступно та швидко.
Відтепер:
- рівень доступу до послуги з першого звернення збільшився і постійно зростає;
- з’явилася можливість дізнатися про свою заборгованість;
- за допомогою інтерактивного голосового меню (IVR) озвучується номер у черзі та приблизний час до з’єднання;
- якщо очікування тривале, через IVR можна замовити зворотний дзвінок;
- випадки технічної відмови системи істотно зменшились.
Кваліфіковано та якісно фахівці Контакт-центру нададуть відповіді на всі питання платників податків, зорієнтують у пошуку необхідної інформації, проконсультують та допоможуть. Контакт-центр ДПС: про податки – кваліфіковано та оперативно (https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/684712.html)!
Пресслужба Головного управління ДПС у Чернігівській області