Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності
Із 22 по 26 листопада 2021 року в Бобровицькому дошкільному навчальному закладі ясла-садку «Золотий ключик» проводиться Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності. З метою цілеспрямованої роботи з дітьми щодо профілактики травматизму, навчання правил безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, безпечного відпочинку та вироблення навичок поведінки у разі виникнення надзвичайних ситуацій сплановано ряд заходів.
ПОНЕДІЛОК: тема «САМ ВДОМА» - навчити дітей правильній поведінці вдома, коли є батьки і коли їх немає. Були проведені: бесіда «Будь здоровим!»; дидактична гра «Корисне чи ні»; читання твору К. Чуковського «Мій додир»; бесіда за змістом казки «Вовк та семеро козенят»; сюжетно-рольова гра «Ведмедик захворів»; настільні ігри – складання пазлів, мозаїки; бесіда «Знайомство з небезпечними предметами».
ВІВТОРОК: тема «ВОГОНЬ – ДРУГ АБО ВОРОГ» - систематизувати знання дітей про користь та шкоду від вогню та вогнепальних засобів (сірники, електроприлади, газова плита, іграшкові вибухівки, петарди та інше); виховувати почуття обережності при користуванні ними. Були проведені: ранкова гімнастика (тематичний ігровий комплекс «Рятувальник»); дидактичні ігри: «Добре – погано», «Кому що потрібно», «Можна - не можна»; складання казки «Про двох веселих сірничків»; рухливі ігри-естафети: «Автомобілі», «Пожежний-рятувальник», «Перша допомога», «Швидка допомога»; літературна вікторина (читання невеличких уривків із творів дитячої художньої літератури, описування героїв, їх героїчних вчинків: І.Донець «Жаринка», казка «Довірливий їжачок»).
СЕРЕДА: тема «МИ – ПІШОХОДИ ТА ПАСАЖИРИ» - систематизувати знання дітей про рух транспорту та пішоходів, про частини вулиці та правила для пішоходів; виховувати обережність, культуру поведінки пішоходів на вулиці, почуття безпеки. Були проведенні: бесіда «Я йду до дитячого садка»; дидактичні ігри: «Відгадай за описом», «Дорожні знаки»; сюжетно-рольова гра «Автомістечко»; рухливі ігри: «Знайди свій знак», «Кольорові автомобілі»; аплікація «Світлофор наш вірний друг».
ЧЕТВЕР: тема «ЕКОЛОГОЗНАЙКИ» - закріпити знання про небезпечні геологічні та гідрологічні природні явища та правила поведінки під час стихійних лих; розвивати дослідницький підхід до вивчення природних явищ, спостережливість, уміння аналізувати явища, розкривати їхні причини, робити висновки; повторити корисні та небезпечні рослини, їстівні та неїстівні гриби, вчити розрізняти їх у природному середовищі, правильно поводитись з ними, надавати першу допомогу у випадках отруєння; виховувати любов до рідної природи. Були проведені: екологічна вікторина «Розумники й розумниці»; дидактична гра «Стихійні лиxа», «Добре – погано»; пошуково-дослідна робота: досліди з повітрям (повітря є всюди, воно рухається, його можна почути) малювання «Хай ніхто не марнує, що природа дарує»; рухливі ігри «На риболовлі», «Рибалки та рибки», «Мисливці та зайці».
П'ЯТНИЦЯ: тема «ДЕНЬ ЗДОРОВ’Я» - формувати розуміння того, що здоров'я - це одна з головних цінностей життя; виховувати бажання бути сильними, бадьорими, енергійними та дбайливими до свого здоров'я. Були проведені: бесіда «Значення здоров’я»; дидактична гра «Можна - не можна»; інтегроване заняття (валеологія, мовленнєве спілкування, малювання) «Мандрівка до країни Вітамінії»; рухлива гра з м'ячем «Їстівне – неїстівне»; гра-драматизація казки К.Чуковського «Лікар Айболить».