На черговому засіданні комісії з питань захисту прав дитини виконавчого комітету Бобровицькій міській раді, під головуванням заступника міського голови Лариси Петько, були розглянуті питання щодо прав дітей, які не завжди мають сприятливі умови для життя, навчання та розвитку.

Зокрема на розгляд комісії було винесено 17 питань. Основні з них:

  1. Про стан виконання батьківських обов’язків;
  2. Про встановлення статусу дитини, позбавленої батьківського піклування;
  3. Про призначення піклувальником над неповнолітнім;
  4. Про призначення опікуном над майном, яке належить малолітньому;
  5. Про надання дозволу на продаж будинку та земельної ділянки, які належать підопічному;
  6. Про надання дозволу на дарування житлового будинку та земельної ділянки;
  7. Про надання дозволу на укладення договору оренди земельної ділянки, малолітнім дітям;
  8. Про стан виконання батьківських обов’язків стосовно малолітніх дітей, які перебувають в центрі соціально-психологічної реабілітації дітей;
  9. Про стан виконання обов’язків опікуна стосовно малолітньої дитини, позбавленої батьківського піклування;
  10. Про розгляд звернення старости Озерянського старостинського округу  щодо соціального захисту малолітнього;
  11. Про затвердження висновку про доцільність позбавлення батьківських прав стосовно малолітніх, які перебувають в патронатній сім’ї;
  12. Про продовження терміну перебування дітей, які перебувають в складних життєвих обставинах в патронатній сім’ї;
  13. Про зняття із соціального супроводу сім’ї;
  14. Про затвердження індивідуальних планів дітей, які перебувають на обліку дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування та дітей, які перебувають в складних життєвих обставинах.

Під час проведення засідання члени комісії ознайомилися з усіма наявними документами по заявлених справах, що потребували свого вирішення, заслухано громадян яких було запрошено для вирішення питань по суті.

По закінченню обговорення по кожному з них винесені відповідні рішення, надані рекомендації та висновки.

 

Відділ організаційно-кадрової роботи

міської ради