Бобровицька міська рада
Чернігівська область

Рішення виконкому №25 «Про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до міської ради у 2017 році»

Кількість переглядів: 167
Скликання: Виконкоми
Сесія: 2017
Тип документу: Рішення виконкому
Дата: 27.12.2017
Номер документу: 25
Назва документу: Про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до міської ради у 2017 році
Прикріплені файли:

Фото без опису

БОБРОВИЦЬКА МIСЬКА РАДА

Чернігівської областi

В И К О Н А В Ч И Й К О М I Т Е Т

Р I Ш Е Н Н Я

30 грудня 2017 року

м.Бобровиця

№25

Про стан роботи із зверненнями

громадян, що надійшли до міської

ради у 2017 році

 

Відповідно до ст. 38 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” та, розглянувши інформаційну довідку про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до міської ради у 2017 році, виконком міської ради   в и р і ш и в :

1. Інформаційну довідку про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до Бобровицької міської ради у 2017 році взяти до відома (додається).

2. Начальнику загального відділу міської ради :

  • постійно тримати на контролі терміни розгляду звернень громадян;
  • забезпечити належне ведення діловодства щодо звернень громадян.

3. З метою попередження звернень громадян до вищестоящих інстанцій практикувати зустрічі в трудових колективах.

4. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Л.В.Петько.

Міський голова

Т.М.Ковчежнюк

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА ДОВІДКА

про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли

 до  Бобровицької міської ради у 2017 році

 

                    На виконання Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» міською радою впродовж 2017 року постійно вживалися заходи щодо поліпшення роботи із зверненнями громадян.

Організація роботи із зверненнями громадян у міській раді здійснюється відповідно до Закону України “Про звернення громадян”.

Цей напрямок діяльності органів місцевого самоврядування постійно перебуває під контролем керівництва міської ради.

Звернення громадян щомісячно аналізуються на апаратних нарадах у  міського голови, де постійно наголошується про персональну відповідальність посадових осіб за належне виконання обов’язків при розгляді звернень громадян.

Як свідчить проведений аналіз, у 2017  році на адресу Бобровицької міської ради надійшло 350 звернень, листів надійшло 899, на особистому прийомі побувало 70 відвідувачів.

Від учасників війни, учасників бойових дій надійшло 25 звернень, багатодітних сімей – 5, інвалідів – 10, одиноких матерів – 4, ліквідаторів аварії на ЧАЕС – 6, дітей війни - 23.

Індивідуальних звернень надійшло – 322.

Колективних звернень надійшло 28. Це звернення з питань надання допомоги у видаленні зелених насаджень біля житлових будинків, висипки проїжджої частини вулиць міста, благоустрою біля будинків, вирішення земельних спорів.

Всього у зверненнях, що надійшли на адресу міської ради порушено 350 питань.

 Найбільша кількість з них - 169 стосувалось соціального захисту населення (клопотання особистого характеру про надання матеріальної допомоги на лікування та вирішення соціально-побутових проблем одиноким, людям похилого віку, малозабезпеченим, учасникам АТО, 8 – звернення з житлових питань, 38 – з питань роботи житлово-комунального господарства.

У 35 зверненнях порушено питання встановлення меж земельних ділянок, 13 заяв стосовно вирішення відповідно до законодавства спорів з питань містобудування, 5 – по питанню вуличного освітлення.

Зменшилась  кількість звернень, надісланих на адресу вищестоящих органів.  

На адресу голови Бобровицької райдержадміністрації було надіслано  звернення Прокопенко В.С. стосовно проведення ремонту колонки для подачі води на кладовищі, що по вул. Франка. Водопостачання відновлено, проведено ремонт колонки.

На адресу голови Бобровицької райдержадміністрації  звернулася мешканка с. Травкине Колесник П.С. стосовно проведення ремонту водонапірної башти у с. Травкине. Водопостачання було відновлено, на водонапірній башті проведено заміну насоса.

На адресу голови Бобровицької райдержадміністрації було надіслано  звернення Сливи Б.Ю. про облаштування паркану навколо його індивідуальної садиби. Заявнику надано письмові роз’яснення.

На адресу голови Бобровицької райдержадміністрації було надіслано  звернення Ноговіцина С.А. стосовно виділення грошової допомоги. Рішенням виконавчого комітету заявнику надана грошова допомога у сумі 1000 грн.

Всі звернення, що надходять на адресу міської ради, перебувають на постійному контролі до повного їх вирішення.

Так, за відповідний період до 15 днів розглянуто 185 звернень.

Розглянуто звернень громадян позитивно – 254, надані роз’яснення по 31 зверненню.

Міська рада прагне забезпечувати кваліфікований, об’єктивний і своєчасний розгляд звернень громадян, що є одним із пріоритетних завдань органів місцевого самоврядування. Слід відмітити, що депутатами міської ради, виконавчим комітетом робиться все можливе, щоб робота із зверненнями громадян проводилась згідно вимог чинного законодавства України, відзначалась оперативністю і відсутністю формалізму, що призведе до зменшення кількості скарг та заяв.

      Працівники міської ради і надалі будуть працювати над підвищенням ефективності розгляду заяв та скарг громадян.


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора