Рішення виконкому №22 «Про стан виконавської дисципліни, її покращання та удосконалення в апараті міської ради за підсумками 2017 року»
Скликання: | Виконкоми |
Сесія: | 2017 |
Тип документу: | Рішення виконкому |
Дата: | 27.12.2017 |
Номер документу: | 22 |
Назва документу: | Про стан виконавської дисципліни, її покращання та удосконалення в апараті міської ради за підсумками 2017 року |
Прикріплені файли: |
|
БОБРОВИЦЬКА МIСЬКА РАДА
Чернігівської областi
В И К О Н А В Ч И Й К О М I Т Е Т
Р I Ш Е Н Н Я
27 грудня 2017 року |
м.Бобровиця |
№22 |
Про стан виконавської дисципліни,
її покращання та удосконалення в
апараті міської ради за підсумками 2017 року
На виконання Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, з метою зміцнення і удосконалення організації контролю за реалізацією документів органів влади вищого рівня та своїх власних, з урахуванням обговорення на засіданні, виконком міської ради в и р і ш и в :
- Інформацію заступника міського голови про стан виконавської дисципліни, її покращання та удосконалення організації контролю за її дотриманням взяти до відома та виконання (додається).
- Керуючій справами виконавчого комітету Сонець Н.М.:
- передбачати у квартальних планах роботи міської ради перелік документів, перевірку стану виконання яких необхідно здійснити.
З метою підвищення фахового рівня працівників міської ради стосовно забезпечення контролю за реалізацією документів органів влади вищого рівня та своїх власних, запровадити проведення консультативних нарад відповідальних працівників виконкому міської ради з вищезазначених питань.
Активізувати роботу з формування, наповнення папок контролю на виконання актів вищестоящих органів державної виконавчої влади.
- Продовжити практику обговорення стану виконавської дисципліни на апаратних нарадах, що проводить міський голова із працівниками виконкому міської ради (за підсумками місяця).
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови Петько Л.В.
Міський голова |
Т.М.Ковчежнюк |
ДОВІДКА
про стан виконавської дисципліни у апараті Бобровицької
міської ради за підсумками 2017 року
На виконання Указів, розпоряджень, доручень Президента України, постанов, розпоряджень, доручень Кабінету Міністрів України, розпоряджень голови райдержадміністрації, інших актів органів державної влади, депутатських запитів, звернень громадян, з метою зміцнення і удосконалення організації контролю за реалізацією документів органів вищого рівня загальним відділом міської ради постійно проводяться організаційні та практичні заходи.
Рішенням виконкому від 30.06.2011 року № 133 затверджено Порядок організації та здійснення контролю за виконанням документів.
Створено систему контролю за виконанням документів. Контроль здійснюється впродовж всього терміну виконання документів, починаючи з моменту надходження та реєстрації. Сформовані папки контролю, як на розпорядження голови райдержадміністрації, так і на доручення голови РДА та міської ради. По мірі накопичення інформацій, папки систематично поповнюються.
Про стан виконання розпоряджень, доручень голови райдержадміністрації, власних розпоряджень, інформується міський голова.
Щотижня, заступникам міського голови надається перелік документів, які знаходяться на контролі і потребують виконання наступного тижня.
Постійно проводиться моніторинг термінів виконання розпоряджень, доручень голів райдержадміністрації та міської ради.
Загальний відділ займається веденням діловодства у міській раді, забезпеченням технічного контролю за термінами проходження і виконання службових документів, наданням методичної допомоги в організації роботи з ведення діловодства іншим відділам міської ради.
У 2017 році до міської ради надійшло 899 документів. Із них: 9 постанов Кабінету Міністрів України, 35 розпоряджень голови райдержадміністрації ( у тому числі – 15 контрольних), 34 доручення голови та заступників голови РДА.
На контролі знаходились 20 документів. Із них: 15 - розпорядження голови РДА, решта – доручення голови, заступників голови райдержадміністрації. Інформації до райдержадміністрації надсилалися відповідно до встановлених термінів.
Вихідна документація склала 1100 примірників.
Впродовж 2017 року міським головою прийнято 106 розпоряджень з основної діяльності.
Разом з тим, є і випадки порушення виконавської дисципліни працівниками апарату міської ради.
В основному це стосується розгляду земельних спорів, коли вимушено продовжуються терміни як з вини заявників (відсутність, за домовленістю, на місті розгляду) так і внаслідок неоперативності збору вихідних даних для розгляду відповідного питання. Винні суворо попереджаються.
Є випадки невчасного повідомлення у загальний відділ міської ради про результати розгляду звернень.
Пропоную дане питання:
- Розглянути на засіданні виконкому;
- Не рідше 1 разу на квартал заслуховувати на нарадах у міського голови.
Заступник міського голови Л.В.Петько