Відбувся семінар флеш-тренінг для працівників психологічної служби освітніх закладів громади
22 квітня на базі КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Бобровицької міської ради психолог центру, Ксенія Липко, провела семінар флеш-тренінг для працівників психологічної служби освітніх закладів громади: «Професійні грані працівників психологічної служби як засіб творчого розвитку», який був присвячений професійному святу – День психолога, що святкують 23 квітня.
Учасники зібрання мали змогу познайомитися з новою технологією – флеш-тренінг, з формою передачі знань та вмінь, в основі якої лежить обговорення нововведень та обмін досвідом, майстерністю між колегами, розширенням власного кругозору. Технологія флеш-тренінгу дозволяє отримати великий об’єм актуальної інформації, поділитися з професіоналами своїми сумнівами і проблемами, поставити колегам запитання й відповісти на поставлені.
Такий вид мистецтва як «флешка» допомагає людині розслабитися, переосмислити свій внутрішній світ, досягти позитивних змін інтелектуального, емоційного й особистісного розвитку. Саме над цими завдання працювали учасники семінару флеш-тренінгу. Психологом центру були використані різні завдання та вправи, зробили екскурс у світ психології, нагадали інформацію-історію про витоки професії психолога.
Усі учасники з позитивними емоціями, творчістю, креативом, радістю, усвідомленням прийняття знань й умінь щодо розвитку власного ресурсу проживали кожну вправу: «Привітання-рукостискання двома руками», що сприяло виникненню близькості й позитивної внутрішньої установки, підвищувало концентрацію уваги та надавало принцип новизни. Робили оригамі з паперу та відправляли у плавання «кораблики очікувань» до «берегу реалізованих сподівань». Малювали своє ім’я на папері з використанням різних кольорів та пояснювали свій малюнок, працювали у парі та визначали між собою спільні позитивні якості з раніше перерахованих, що найбільше підходить й чому.
Весело й емоційно працювали з «своєю внутрішньою дитиною» та «в спіпу» вибирали м’яку іграшку й відзначали схожість іграшки-героя з особистістю, яка її вибрала. Виконували групову форму роботи у вправах: «Емоціне благополуччя», «Проблеми колом», «Пінг-понг оздоровчих технологій», вправу-асоціацію «Шлях до себе». Пригадали та окреслили значення понять «відповідальне ставлення», «4 принципи відповідальності», будували «балансну модель» (за Н.Пезешкіаном) – ознайомившись із історією даної моделі та її 4 сферами, виконавши вправу «Мій баланс», взяли участь у тестуванні «Чи оптиміст ви?».
Вправа «Чарівна скринька» дала можливість усім учасникам тренінгу поділитися власним досвідом та знаннями й уміннями щодо збереження духовного, морального та фізичного здоров’я – нетрадиційними технологіями відновлення ресурсів, боротьби зі стресом.
Провели коуч сесію «Засоби резілієнс», де учасники групи «Нірвана» й групи «Позитивчики» навчали один одного підготувавши презентацію певної технології: технологію «Сміхотерапія» та технологію «Фототерапію». Усі емоційно-задоволено, радісно провели вправи на скандування: «Сміх по телефону», «Мстивий сміх», «Чому я?»; написали й оформили власну «Ліцензію щастя», де окреслили завдання-право на ту роботу, яка дозволить бути щасливими та відчувати при цьому майбутні позитивні емоції, окреслили побажання для себе, провели рефлексію «Берег надії – берег реалізованих сподівань».