Новий освітній серіал «Створення та розвиток IT-продуктів»
Цього тижня Genesis із Мінцифрою та партнерами запустили новий освітній серіал на платформі Дія.Цифрова освіта «Створення та розвиток IT-продуктів». Серед експертів серіалу — співробітники OBRIO - Genesis, частини екосистеми Genesis: CMO (Chief Marketing Officer) Анна Хома та Head of Web Максим Лукомінський. У серіалі вони розкрили теми продакт-менеджменту, маркетингу та прийняття рішень під час створення цифрових продуктів:
- Розробка product strategy
- RICE, value / effort
- Мистецтво погоджуватися та відмовляти
- Що таке performance marketing? Основні поняття
- Інструменти аналізу ринку та аудиторії: SimilarWeb, Sensor Tower
Здобуті знання можна перевірити, склавши тест після перегляду кожної окремої серії на платформі Дія.Цифрова освіта. Після цього відкриється доступ до нового матеріалу.
Серіал доступний за посиланням: https://osvita.diia.gov.ua/courses/stvorenna-ta-rozvitok-it-produktiv?fbclid=IwAR1KH6hmTu7ZUtslrz7q-WQch1084KvBj0shdJg1Cye-9MnZHUvFBzubhxI
Курс розробили кофаундингова ІТ-компанія Genesis, громадська організація «Освітня фундація продуктового IT» та студія EdEra спільно із Міністерством цифрової трансформації та Міністерством освіти і науки України. У партнерстві з Київською школою економіки та інвестиційним фондом Horizon Capital.
Розширена версія курсу буде викладатися в 68 університетах України для студентів 2–3 курсів.