Хто такий SMM-спеціаліст та де на нього навчатися?
SMM-менеджер (англ. Social Media Marketing) — це спеціаліст, який займається просуванням бренду, компанії, продукту в соціальних мережах. Завдання SMM охоплюють створення стратегії, контенту, просування і фідбек. Ключовий момент стратегії — це формування плану дій, щоб дійти до поставленої мети. Для цього у спеціаліста чи команди є три основні чинники: контент, просування та зворотний зв'язок.
SMM-спеціаліст може працювати в трьох основних форматах: у компанії, що профільно не займається SMM, у SMM-агенції, на фрілансі. Якщо ви хочете розвиватися як фахівець, то, крім глибоких специфічних галузевих знань, уміння працювати з необхідними інструментами, великою перевагою буде знання англійської мови й володіння фундаментальними знаннями про маркетинг. Більше деталей про завдання SMM-фахівця читайте за посиланням: https://osvita.diia.gov.ua/guide/who-is-an-smm-specialist.