“ЧЕРНІГІВГАЗ» ВИХОДИТЬ З КАРАНТИНУ
З понеділка, 1 червня, АТ «Чернігівгаз» відновило повноцінну роботу служб, які під час карантину працювали дистанційно або в обмеженому режимі.
Зокрема, поновлено роботи зі зняття газових лічильників на планову або позапланову повірку. Контролери «Чернігівгазу» вже відвідують споживачів для зняття контрольних показників лічильників (під час карантину вони робили це у телефонному режимі). При цьому працівники продовжують дотримуватись санітарних правил, встановлених для запобігання розповсюдженню вірусу, то ж споживачам не варто хвилюватися з цього приводу.
Щоранку всі працівники проходять контроль температури тіла. У приміщеннях, де працюють люди, проводиться санітарна обробка і провітрювання, на початку та в кінці зміни інструменти й транспорт дезінфікуються. Працівники забезпечені засобами індивідуального захисту – масками, рукавичками, захисними костюмами (аварійна служба під час виїздів до споживачів).
Частково відновили свою роботу всі Центри обслуговування клієнтів «Чернігівгазу», які під час карантину надавали консультації віддалено та для термінових послуг – в черговому режимі. Але в період адаптивного карантину ЦОКи функціонують з обмеженнями: фахівці працюють через одне робоче місце, в приміщенні одночасно можуть перебувати по одному клієнту на кожного фахівця. При цьому споживачі мають дотримуватись дистанції, визначеної огороджувальною стрічкою, бути в масці і обов’язково виміряти температуру і обробити руки антисептиком на вході в ЦОК. Разом з тим, у «Чернігівгазі» радять не відвідувати без нагальної потреби місця скупчення людей і для отримання попередніх консультацій телефонувати 067 65 64 104 або (0462) 61-62-04. За цими ж номерами можна зареєструвати особистий кабінет користувача газу, щоб передавати показники лічильників, контролювати рахунки і сплачувати їх та отримувати іншу інформацію, яка стосується газоспоживання. Для цього потрібно подзвонити з мобільного, назвати оператору особовий рахунок (він вказаний на рахунках за газ та доставку газу). Після цього надійде смс з логіном та паролем, за якими можна зайти в уже зареєстрований особистий кабінет зі смартфона чи комп’ютера.
Також у «Чернігівгаза» є й інші онлайн-сервіси для передачі показників та сплат – мобільні додатки 104Mobile та вайбер-бот, який приймає ще й фото лічильників.
Під час карантину «Чернігівгаз» ні на хвилину не зупинив свою роботу. Аварійно-диспетчерська служба працювала в посиленому режимі, доставка газу здійснювалась безаварійно та безперебійно, свої питання клієнти могли вирішувати онлайн.