Про погодження проекту Регламенту відділу «Центр надання адміністративних послуг»
БОБРОВИЦЬКА МІСЬКА РАДА
Чернігівської областi
5 сесiя 7 скликання
Р I Ш Е Н Н Я
20 квітня 2018 рік |
м.Бобровиця |
№ 146-5/VII |
Про погодження проекту Регламенту відділу
«Центр надання адміністративних послуг»
Керуючись п. 6 ч. 1 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», на виконання вимог ст. 12 Закону України «Про адміністративні послуги» з урахуванням вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», постанови Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 588 «Про затвердження Примірного регламенту Центру надання адміністративних послуг» та з метою створення доступних та зручних умов для реалізації та захисту прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб щодо отримання адміністративних послуг, Бобровицька міська рада ВИРІШИЛА:
1. Погодити проект Регламенту відділу «Центр надання адміністративних послуг» (додається).
2. Оприлюднити це рішення та аналіз регуляторного впливу до нього на офіційному веб-сайті Бобровицької міської ради.
3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань житлово-комунального господарства, промисловості, транспорту та сфери послуг.
Міський голова |
|
Т.М.Ковчежнюк |