Бобровицька міська рада
Чернігівська область

16.01.2025

ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням міського
голови від 16.01.2025 року
№ 8 - ос

ЗМІСТ ОГОЛОШЕННЯ

Бобровицька міська рада
оголошує конкурс на заміщення вакантної посади
провідного спеціаліста відділу «Центр надання адміністративних послуг»

Вимоги до кандидатів:

- громадянство України;

- вища  освіта відповідного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче ступеня бакалавра;

- стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування не менше 3  років;

- знання та практика застосування нормативно-правових актів України, що регламентують діяльність органів місцевого самоврядування;

- володіння державною мовою (сертифікат про володіння державною мовою або атестат про середню освіту);

- впевнене користування комп’ютером – рівень досвідченого користувача; досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point), навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет;

- вміння працювати з інформацією, орієнтація на досягнення кінцевих результатів, вміння працювати в команді;

- відповідальність та напполегливість.

 Для участі у конкурсі подаються документи:

- заява про участь у конкурсі на ім'я голови конкурсної комісії;

- особова картка форми П-2ДС;

- копії документів про освіту, перепідготовку, підвищення кваліфікації;

- декларація осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік;

- копія паспорта та реєстраційного номера облікової картки платника податків;

- копія військового квитка (у разі наявності);

- копія трудової книжки;

- дві фотокартки розміром 4х6 см;

- сертифікат про володіння державною мовою або атестат про середню освіту.

  Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (nazk.gov.ua).

 Додаткова інформація:

1. Документи на конкурс приймаються протягом 30 календарних днів з дня оголошення про проведення конкурсу.

2. Інформація щодо часу та місця проведення конкурсу, основних функціональних обов'язків, розміру та умов оплати праці, переліку питань для перевірки знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних обов'язків тощо надається за телефоном 2-53-50 (відділ юридичного та кадрового забезпечення міської ради) або під час особистого прийому за адресою: вул. Незалежності, 46, м. Бобровиця.

Відділ юридичного та кадрового забезпечення міської ради здійснює прийом документів для участі в конкурсі за адресою: м. Бобровиця, вул. Незалежності, 46, кабінет 31.


ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням міського
голови від 16.01.2025 року
№ 8 - ос

 

Умови конкурсу
на заміщення вакантної посади провідного спеціаліста
відділу «Центр надання адміністративних послуг» Бобровицької міської ради

- громадянство України;

- вища  освіта відповідного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче ступеня бакалавра;

- стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування не менше 3  років;

- знання та практика застосування нормативно-правових актів України, що регламентують діяльність органів місцевого самоврядування;

- володіння державною мовою в обсягах, достатніх для виконання службових обов'язків;

- володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача; досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point), навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет.


       ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням міського
голови від 16.01.2025 року
№ 8 - ос

 Питання
для підготовки до  іспиту на посаду провідного спеціаліста відділу «Центр надання адміністративних послуг» Бобровицької міської ради

1. Загальні вимоги щодо створення документів (Типова інструкція  з діловодства).

2. Бланки документів (Типова інструкція  з діловодства).

3. Дата документа (Типова інструкція  з діловодства).

4. Реєстраційний індекс документів (Типова інструкція  з діловодства).

5. Адресат документа (Типова інструкція  з діловодства).

6. Гриф затвердження документів (Типова інструкція  з діловодства).

7. Текст документів (Типова інструкція  з діловодства).

8. Відмітки про наявність додатків у документах (Типова інструкція  з діловодства).

9. Підпис на документах (Типова інструкція  з діловодства).

10. Відмітка про засвідчення паперових копій документів (Типова інструкція  з діловодства).

11. Звернення, які не підлягають розгляду та вирішенню (стаття 8 ЗУ «Про звернення громадян»).

12. Розгляд скарг громадян (стаття 16 ЗУ «Про звернення громадян»).

13. Розгляд заяв (клопотань) громадян (стаття 15 ЗУ «Про звернення громадян»).

14. Права громадянина при розгляді заяви чи скарги (стаття 18 ЗУ «Про звернення громадян»).

15. Особистий прийом громадян (стаття 22 ЗУ «Про звернення громадян»).    

16. Визначення терміну «адміністративна послуга».

17.Що таке ЦНАП і з якою метою він утворюється (стаття 1 Закону України “Про адміністративні послуги”).

18.Основні завдання ЦНАПу.

19. Суб'єкти звернення для отримання адміністративних послуг (стаття 1 Закону України “Про адміністративні послуги”).

20. Вимоги щодо якості надання  адміністративних послуг (стаття 7 Закону України “Про адміністративні послуги”).

21. Вимоги до інформаційних та технологічних карток на адміністративні послуги (стаття 8 Закону України “Про адміністративні послуги”).

22. Порядок надання адміністративних послуг (стаття 9 Закону України “Про адміністративні послуги”).

23. Строки надання адміністративних послуг (стаття 10 Закону України “Про адміністративні послуги”).

24. Плата за надання адміністративних послуг (стаття 11 Закону України “Про адміністративні послуги”).

25. Визначення поняття «Адміністратор» (стаття 13 Закону України “Про адміністративні послуги”).

26. Права та обов’язки адміністратора ЦНАПу (стаття 13 Закону України “Про адміністративні послуги”).

27. Надання супутніх послуг у ЦНАПі (стаття 15 Закону України “Про адміністративні послуги”).

28. Реєстр адміністративних послуг (стаття 16 Закону України “Про адміністративні послуги”).

29. Єдиний державний портал адміністративних послуг (стаття 17 Закону України “Про адміністративні послуги”).

30. Основні завдання порталу Дія (п.5 Положення про Єдиний державний вебпортал електронних послуг).


ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням міського
голови від 16.01.2025 року
№ 8 - ос

БІЛЕТ № 1

1. Основні риси Української держави за Конституцією України (статті 1, 2).

2. Визначення термінів: пряме підпорядкування, близькі особи, корупційне правопорушення, корупція, потенційний конфлікт інтересів (стаття 1).

3. Поняття служби в органах місцевого самоврядування, посадової особи місцевого самоврядування за Законом України “Про службу в органах місцевого самоврядування” (статті 1,2).

4. Загальні вимоги щодо створення документів (Типова інструкція  з діловодства).

5. Основні завдання порталу Дія (п.5 Положення про Єдиний державний вебпортал електронних послуг).


БІЛЕТ № 2

1. Форма правління в Україні (стаття 5).

2. Суб'єкти, на яких поширюються дія Закону України «Про запобігання корупції» (стаття 3).

3. Посади в органах місцевого самоврядування (стаття 3).

4. Бланки документів (Типова інструкція  з діловодства).

5. Єдиний державний портал адміністративних послуг (стаття 17 Закону України “Про адміністративні послуги”). 


БІЛЕТ № 3

1. Визнання найвищої соціальної цінності України (стаття 3).

2. Обмеження щодо використання службових повноважень чи свого становища та одержання подарунків (статті 22, 23).

3. Основні принципи служби в органах місцевого самоврядування (стаття 4).

4. Дата документа (Типова інструкція  з діловодства).

5.Реєстр адміністративних послуг (стаття 16 Закону України “Про адміністративні послуги”).


БІЛЕТ № 4

1. Конституційний статус державної мови та мов національних меншин України (стаття 10).

2. Обмеження щодо сумісництва та суміщення з іншими видами діяльності та обмеження спільної роботи близьких осіб (статті 25, 27).

3. Право на службу в органах місцевого самоврядування (стаття 5).

4. Реєстрційний індекс документів (Типова інструкція  з діловодства).

5. Надання супутніх послуг у ЦНАПі (стаття 15 Закону України “Про адміністративні послуги”).


БІЛЕТ № 5

1. Об'єкти права власності Українського народу (статті 13, 14).

2. Обмеження після припинення діяльності, пов'язаної з виконанням функцій держави, місцевого самоврядування (стаття 26).

3. Державна політика щодо служби в органах місцевого самоврядування (стаття 6).

4. Адресат документа (Типова інструкція  з діловодства).

5.Права та обов’язки адміністратора ЦНАПу (стаття 13 Закону України “Про адміністративні послуги”).


БІЛЕТ № 6

1. Найважливіші функції держави (стаття 17).

2. Запобігання та врегулювання конфлікту інтересів (стаття 28).

3. Основні обов’язки посадових осіб місцевого самоврядування (стаття 8).

4. Гриф затвердження документів (Типова інструкція  з діловодства).

5. Визначення поняття «Адміністратор» (стаття 13 Закону України “Про адміністративні послуги”). 


БІЛЕТ № 7

1. Державні символи України (стаття 20).

2. Заходи зовнішнього та самостійного врегулювання конфлікту інтересів (стаття 29).

3. Основні права посадових осіб місцевого самоврядування (стаття 9).

4. Текст документів (Типова інструкція  з діловодства).

5. Плата за надання адміністративних послуг (стаття 11 Закону України “Про адміністративні послуги”).


БІЛЕТ № 8

1. Конституційне право на працю (стаття 43).

2.Запобігання конфлікту інтересів у зв’язку з наявністю в особи підприємств чи корпоративних прав (стаття 36).

3. Прийняття на службу в органи місцевого самоврядування ( стаття 10).

4. Відмітки про наявність додатків у документах (Типова інструкція  з діловодства).

5.Строки надання адміністративних послуг (стаття 10 Закону України “Про адміністративні послуги”). 


БІЛЕТ № 9

1. Конституційне право на освіту (стаття 53).

2. Вимоги до поведінки осіб (стаття 37).

3. Присяга посадових осіб місцевого самоврядування (стаття 11).

4. Підпис на документах (Типова інструкція  з діловодства).

5. Порядок надання адміністративних послуг (стаття 9 Закону України “Про адміністративні послуги”).


БІЛЕТ № 10

1. Конституційне право на соціальний захист (стаття 46).

2. Подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (стаття 45).

3. Обмеження, пов’язані з прийняттям на службу в органах місцевого самоврядування (стаття 12).

4. Відмітка про засвідчення паперових копій документів (Типова інструкція  з діловодства).

5. Вимоги до інформаційних та технологічних карток на адміністративні послуги (стаття 8 Закону України “Про адміністративні послуги”).


БІЛЕТ № 11

1. Конституційне право на охорону здоров'я (стаття 49).

2. Встановлення своєчасності подання декларації та повна перевірка декларації (статті 49, 40).

3. Декларування доходів посадових осіб місцевого самоврядування (стаття 13).

4. Звернення, які не підлягають розгляду та вирішенню (стаття 8 ЗУ «Про звернення громадян»).

5.  Порядок надання адміністративних послуг.


БІЛЕТ № 12

1. Обов'язки громадянина України (статті 65-68).

2. Моніторинг способу життя суб’єктів декларування (стаття 51).

3. Ранги посадових осіб місцевого самоврядування (стаття 15).

4. Розгляд скарг громадян (стаття 16 ЗУ «Про звернення громадян»).5. Суб'єкти звернення для отримання адміністративних послуг (стаття 1 Закону України “Про адміністративні послуги”).


БІЛЕТ № 13

1. Право громадянина України на вибори (стаття 70).

2. Заборона на одержання пільг, послуг і майна органами державної влади та органами місцевого самоврядування (стаття 54).

3. Кадровий резерв служби в органах місцевого самоврядування (стаття 16) .

4. Розгляд заяв (клопотань) громадян (стаття 15 ЗУ «Про звернення громадян»).

5. Основні завдання ЦНАПу.


 БІЛЕТ № 14

1. Державний бюджет України (стаття 96).

2. Загальні засади запобігання корупції у діяльності юридичної особи (стаття 61).

3. Атестація посадових осіб місцевого самоврядування (стаття 17).

4. Права громадянина при розгляді заяви чи скарги (стаття 18 ЗУ «Про звернення громадян»).

5. Що таке ЦНАП і з якою метою він утворюється (стаття 1 Закону України “Про адміністративні послуги”).


БІЛЕТ № 15

1. Повноваження територіальних громад за Конституцією України (стаття 143).

2. Відповідальність за корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (стаття 65)

3. Граничний вік перебування на службі в органах місцевого самоврядування (стаття 18).

4. Особистий прийом громадян (стаття 22 ЗУ «Про звернення громадян»).    

5. Визначення терміну «адміністративна послуга».

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора